Контакти за получаване на помощ и поддръжка от Sketch
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sketch. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sketch. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sketch и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sketch като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sketch е инструментариум за дизайн и проектиране, създаден с цел да сътворите най- добрата Ваша работа — от първоначалните идеи до крайното произведение на изкуството.
Sketch е инструментариум за дизайн и проектиране, създаден с цел да сътворите най- добрата Ваша работа — от първоначалните идеи до крайното произведение на изкуството.
Екипът за клиентско обслужване на Sketch предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.
Можете да се свържете със Sketch, като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.
Можете да се свържите със Sketch, като попълните формуляра: https://www.sketch.com/support/contact/
Не, Sketch няма облсужване с чат на живо.
Sketch няма телефонно клиентско обслужване.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни