Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Sketch хелп деск контакти

Sketch хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sketch. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sketch. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sketch и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sketch като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Sketch

Свържете се с клиентското обслужване на Sketch чрез имейл

Sketch Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Sketch

Sketch Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Sketch

Sketch Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Sketch

Sketch База знания

https://www.sketch.com/support/

Контакти за поддръжка на социални медии

Sketch Instagram

Sketch Instagram

instagram.com/sketchformac/

Sketch Facebook Page

Sketch Facebook Page

facebook.com/sketchapp

Sketch Twitter

Sketch Twitter

twitter.com/sketch

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Sketch

Общи условия на Sketch

N/A

Политика за поверителността на Sketch

Политика за поверителността на Sketch

N/A

Политика за сигурността на Sketch

Политика за сигурността на Sketch

N/A

Sketch ОРЗД

Sketch ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Sketch

Страница в Уикипедия за Sketch

N/A

Партньорска програма на Sketch

Партньорска програма на Sketch

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Sketch?

Sketch е инструментариум за дизайн и проектиране, създаден с цел да сътворите най- добрата Ваша работа — от първоначалните идеи до крайното произведение на изкуството.

Какъв вид обслужване предлага Sketch?

Екипът за клиентско обслужване на Sketch предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.

 

Как да се свържа със Sketch?

Можете да се свържете със Sketch, като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Sketch?

Можете да се свържите със Sketch, като попълните формуляра: https://www.sketch.com/support/contact/

 

Има ли Sketch чат на живо?

Не, Sketch няма облсужване с чат на живо.

 

Как да разговарям с някой в Sketch?

Sketch няма телефонно клиентско обслужване.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо