Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • SalesForce хелп деск контакти

SalesForce хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на SalesForce. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на SalesForce. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на SalesForce и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на SalesForce като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на SalesForce

Свържете се с клиентското обслужване на SalesForce чрез имейл

SalesForce Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на SalesForce

SalesForce Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на SalesForce

SalesForce Поддръжка на телефонна централа

1-800-667-6389

Научете повече за продуктите на SalesForce

SalesForce База знания

https://help.salesforce.com/home

Контакти за поддръжка на социални медии

SalesForce Instagram

SalesForce Instagram

instagram.com/salesforce/

SalesForce Facebook Page

SalesForce Facebook Page

facebook.com/salesforce/

SalesForce Twitter

SalesForce Twitter

twitter.com/salesforce/

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на SalesForce

Общи условия на SalesForce

N/A

Политика за поверителността на SalesForce

Политика за поверителността на SalesForce

N/A

Политика за сигурността на SalesForce

Политика за сигурността на SalesForce

N/A

SalesForce ОРЗД

SalesForce ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за SalesForce

Страница в Уикипедия за SalesForce

N/A

Партньорска програма на SalesForce

Партньорска програма на SalesForce

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е SalesForce?

Salesforce.com е американска компания, която се е ангажирала в развитието и разпространението на бизнес софтуер в облак.

Какъв вид обслужване предлага SalesForce?

Екипът за клиентско обслужване на SalesForce предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, обслужване със социални медии, форум обслужване и поддръжка чрез самообслужване.

 

Как да се свържа със SalesForce?

Можете да се свържете със SalesForce , като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.

Какъв е имейл адресът на SalesForce?

SalesForce няма обслужване с имейл. 

 

Има ли SalesForce чат на живо?

Да, SalesForce има обслужване с чат на живо. Отидете на сайта: https://www.salesforce.com/company/contact-us/?d=cta-glob-footer-10

 

Как да разговарям с някой на SalesForce?

Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефоните за спешни случаи 1-800-667-6389

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо