Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на SalesForce. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на SalesForce. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на SalesForce и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на SalesForce като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Salesforce.com е американска компания, която се е ангажирала в развитието и разпространението на бизнес софтуер в облак.
Salesforce.com е американска компания, която се е ангажирала в развитието и разпространението на бизнес софтуер в облак.
Екипът за клиентско обслужване на SalesForce предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, обслужване със социални медии, форум обслужване и поддръжка чрез самообслужване.
Можете да се свържете със SalesForce , като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.
SalesForce няма обслужване с имейл.
Да, SalesForce има обслужване с чат на живо. Отидете на сайта: https://www.salesforce.com/company/contact-us/?d=cta-glob-footer-10
Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефоните за спешни случаи 1-800-667-6389
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни