Контакти за клиентско обслужване на SalesForce включващи имейли, телефони, социални медии и самообслужване. Информация за компанията и юридически контакти.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на SalesForce. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на SalesForce. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на SalesForce и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на SalesForce като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Salesforce.com е американска компания, която се е ангажирала в развитието и разпространението на бизнес софтуер в облак.
Salesforce.com е американска компания, която се е ангажирала в развитието и разпространението на бизнес софтуер в облак.
Екипът за клиентско обслужване на SalesForce предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, обслужване със социални медии, форум обслужване и поддръжка чрез самообслужване.
Можете да се свържете със SalesForce , като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.
SalesForce няма обслужване с имейл.
Да, SalesForce има обслужване с чат на живо. Отидете на сайта: https://www.salesforce.com/company/contact-us/?d=cta-glob-footer-10
Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефоните за спешни случаи 1-800-667-6389
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.