Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Sage хелп деск контакти

Sage хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sage. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sage. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sage и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sage като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Sage

Свържете се с клиентското обслужване на Sage чрез имейл

Sage Поддръжка на имейл

global.communications@sage.com

Чат с представител на Sage

Sage Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Sage

Sage Поддръжка на телефонна централа

+44 191 294 3000

Участвайте във форумните дискусии на Sage

Sage Форум

https://www.sagecity.com/gb

Контакти за поддръжка на социални медии

Sage Facebook Page

Sage Facebook Page

facebook.com/Sage

Sage Twitter

Sage Twitter

twitter.com/SageUK

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Sage

Общи условия на Sage

N/A

Политика за поверителността на Sage

Политика за поверителността на Sage

N/A

Политика за сигурността на Sage

Политика за сигурността на Sage

N/A

Sage ОРЗД

Sage ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Sage

Страница в Уикипедия за Sage

N/A

Партньорска програма на Sage

Партньорска програма на Sage

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Sage?

Sage е лидер на световния пазар е областта на технологията, който помага на малкия и среден бизнес да се представя по най- добрия начин. 

Какъв вид обслужване предлага Sage?

Екипът за клиентско обслужване на Sage предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.

 

Как да се свържа със Sage?

Можете да се свържете със Sage, като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Sage?

Можете да се свържете с тяхното обслужване като напишете имейл на global.communications@sage.com

Има ли Sage чат на живо?

Не, Sage няма обслужване с чат на живо.

 

Как да разговарям с някой от Sage?

Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи +44 191 294 3000

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо