Контактни детайли за клиентско обслужване на Sage
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sage. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sage. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sage и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sage като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sage е лидер на световния пазар е областта на технологията, който помага на малкия и среден бизнес да се представя по най- добрия начин
Sage е лидер на световния пазар е областта на технологията, който помага на малкия и среден бизнес да се представя по най- добрия начин.
Екипът за клиентско обслужване на Sage предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.
Можете да се свържете със Sage, като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.
Можете да се свържете с тяхното обслужване като напишете имейл на global.communications@sage.com
Не, Sage няма обслужване с чат на живо.
Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи +44 191 294 3000
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.