Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sage. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sage. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sage и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sage като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sage е лидер на световния пазар е областта на технологията, който помага на малкия и среден бизнес да се представя по най- добрия начин
Sage е лидер на световния пазар е областта на технологията, който помага на малкия и среден бизнес да се представя по най- добрия начин.
Екипът за клиентско обслужване на Sage предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.
Можете да се свържете със Sage, като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.
Можете да се свържете с тяхното обслужване като напишете имейл на global.communications@sage.com
Не, Sage няма обслужване с чат на живо.
Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи +44 191 294 3000
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни