Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Помощно Бюро За Контакти На Splunk

Помощно Бюро За Контакти На Splunk

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Splunk. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Splunk. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Splunk и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Splunk като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Splunk

Свържете се с клиентското обслужване на Splunk чрез имейл

Splunk Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Splunk

Splunk Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Splunk

Splunk Поддръжка на телефонна централа

+1 415-848-8400

Научете повече за продуктите на Splunk

Splunk База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Splunk

Splunk Форум

https://community.splunk.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Splunk Instagram

Splunk Instagram

instagram.com/splunk/

Splunk Facebook Page

Splunk Facebook Page

facebook.com/splunk

Splunk Twitter

Splunk Twitter

twitter.com/splunk

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Splunk

Общи условия на Splunk

N/A

Политика за поверителността на Splunk

Политика за поверителността на Splunk

N/A

Политика за сигурността на Splunk

Политика за сигурността на Splunk

N/A

Splunk ОРЗД

Splunk ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Splunk

Страница в Уикипедия за Splunk

N/A

Партньорска програма на Splunk

Партньорска програма на Splunk

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Splunk?

Splunk помага на организациите да задават въпроси, да получават отговори, да предприемат действия и да постигат бизнес резултати от своите данни.

Каква подкрепа предлага Splunk?

Обслужващ екип на Splunk предлага следните канали за поддръжка: кол център, поддръжка на социални медии, форум support.

 

Как да се свържа с Splunk?

Можете да се свържете с Splunk, като се обадите на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Като алтернатива, можете да използвате техния форум, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Splunk?

Splunk няма имейл support.

 

 

Има ли Splunk чат наживо?

Не, Splunk няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Splunk?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 415-848-8400

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо