Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Splunk. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Splunk. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Splunk и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Splunk като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Splunk помага на организациите да задават въпроси, да получават отговори, да предприемат действия и да постигат бизнес резултати от данните си.
Splunk помага на организациите да задават въпроси, да получават отговори, да предприемат действия и да постигат бизнес резултати от своите данни.
Обслужващ екип на Splunk предлага следните канали за поддръжка: кол център, поддръжка на социални медии, форум support.
Можете да се свържете с Splunk, като се обадите на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Като алтернатива, можете да използвате техния форум, ако предпочитате самообслужване support.
Splunk няма имейл support.
Не, Splunk няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 415-848-8400
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни