Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Poly хелп деск контакти

Poly хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Poly. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Poly. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Poly и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Poly като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Poly

Свържете се с клиентското обслужване на Poly чрез имейл

Poly Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Poly

Poly Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Poly

Poly Поддръжка на телефонна централа

1-855-765-7878

Научете повече за продуктите на Poly

Poly База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Poly

Poly Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Poly Facebook Page

Poly Facebook Page

facebook.com/PolyCompany/

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Poly обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 ден .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Poly

Общи условия на Poly

N/A

Политика за поверителността на Poly

Политика за поверителността на Poly

N/A

Политика за сигурността на Poly

Политика за сигурността на Poly

N/A

Poly ОРЗД

Poly ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Poly

Страница в Уикипедия за Poly

N/A

Партньорска програма на Poly

Партньорска програма на Poly

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Poly?

Poly e световна компания за комуникация, която упълномощава автентичната връзка между хората и тяхното сътрудничество. 

Какъв вид обслужване предлага Poly?

Клиентското обслужване на Poly предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез формуляр, чат на живо, кол център, обслужване в социалните медии.

 

Как да се свържа с Poly?

Можете да се свържете с Poly като им изпратите имейл, започнете чат с реален агент на техния уебсайт, като им се обадите на горещата линия или им оставите съобщение на една от платформите за социални медии. 

 

Какъв е имейл адресът на Poly ?

Можете да се свържите с Poly, като попълните формуляра: https://www.poly.com/us/en/support/contact/email-support#

 

Има ли Poly чат на живо?

Да, Poly има обслужване с чат на живо. Отидете на сайта и открийте бутона "Чат": https://www.poly.com/us/en/support/contact#

 

Как да разговарям с някой на Poly?

Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефоните за спешни случаи 1-855-765-7878 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо