Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Plesk. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Plesk. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Plesk и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Plesk като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Plesk е компания за софтуер като услуга. Plesk е комерсиална услуга за уеб хостинг и софтуер за автоматизация на сървърни центрове за данни с контролен панел, разработен за доставчици на хостинг, базирани на Linux и Windows.
Екипът за клиентско обслужване на Plesk предлага следните канали за обслужване: имейл, обслужване чрез социални медии и самообслужване.
Можете да се свържете с AliExpress като им оставите съобщение в социалните медии. Като алтернатива, можете да използвате базата им знания ако предпочитате да намерите отговорите на въпросите си сами.
Можете да се свържете с Plesk като попълните формуляра: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/
Не, Plesk не предлага обслужване чрез лайв чат.
Plesk не предлага обслужване по телефон.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни