Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на NGINX. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на NGINX. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на NGINX и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на NGINX като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
NGINX ускорява доставянето на съдържание и приложения, подобрява сигурността, подпомага достъпността и мащабируемостта на най-посещаваните сайтове в интернет.
Екипът за клиентско обслужване на NGINX предлага следните канали за обслужване: имейл, обслужване чрез социални медии, форум и самообслужване.
Можете да се свържете с NGINX като им изпратите имейл или им оставите съобщение в една от платформите за социални медии. Като алтернатива, можете да използвате базата им знания ако предпочитате да намерите отговорите на въпросите си сами.
Можете да се свържете с NGINX на: https://account.f5.com/myf5
Не, NGINX няма лайв чат.
NGINX няма телефонно обслужване.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни