• Папка
  • Контакти на Network Advertising Initiative NAI

Контакти на Network Advertising Initiative NAI

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Network Advertising Initiative . За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Network Advertising Initiative . Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Network Advertising Initiative и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Network Advertising Initiative като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Network Advertising Initiative

Свържете се с клиентското обслужване на Network Advertising Initiative  чрез имейл

Network Advertising Initiative Поддръжка на имейл

https://www.networkadvertising.org/contact-support/report-problem/general-inquiry

Чат с представител на Network Advertising Initiative

Network Advertising Initiative Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Network Advertising Initiative

Network Advertising Initiative Поддръжка на телефонна централа

(813) 530-5191

Научете повече за продуктите на Network Advertising Initiative

Network Advertising Initiative База знания

https://www.networkadvertising.org/about-nai/about-nai

Участвайте във форумните дискусии на Network Advertising Initiative

Network Advertising Initiative Форум

https://www.networkadvertising.org/faq#n183

Контакти за поддръжка на социални медии

Network Advertising Initiative  Instagram

Network Advertising Initiative Instagram

N/A

Network Advertising Initiative  Facebook Page

Network Advertising Initiative Facebook Page

facebook.com/NetworkAdvertisingInitiative/

Network Advertising Initiative  Twitter

Network Advertising Initiative Twitter

twitter.com/NAI

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Network Advertising Initiative

Общи условия на Network Advertising Initiative

N/A

Политика за поверителността на Network Advertising Initiative

Политика за поверителността на Network Advertising Initiative

N/A

Политика за сигурността на Network Advertising Initiative

Политика за сигурността на Network Advertising Initiative

N/A

Network Advertising Initiative  ОРЗД

Network Advertising Initiative ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Network Advertising Initiative

Страница в Уикипедия за Network Advertising Initiative

N/A

Партньорска програма на Network Advertising Initiative

Партньорска програма на Network Advertising Initiative

N/A

Локация

Frequently asked questions

Какво е Network Advertising Initiative (NAI)?

Основана през 2000, Network Advertising Initiative (NAI) е водещата асоциация за саморегулация, състояща се изцяло от компании, занимаващи се с дигитална реклама. Като неправителствена организация, NAI насърчава здравословни онлайн екосистеми чрез поддържането и налагането на високи стандарти за събиране на данни и употребата им с цел реклама онлайн и на мобилни устройства.

Какъв тип обслужване предлага Network Advertising Initiative?

Екипът за клиентско обслужване на NAI предлага следните канали за обслужване: имейл, телефонна централа, лайв чат, обслужване чрез социални медии, форум и самообслужване.

Как да се свържа с Network Advertising Initiative?

Можете да се свържете с NAI като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в социалните медии. Като алтернатива, можете да използвате базата им знания ако предпочитате да намерите отговорите на въпросите си сами.

Какъв е имейл адресът на Network Advertising Initiative?

Можете да се свържете с NAI като попълните формуляра: https://www.networkadvertising.org/contact-support/report-problem/general-inquiry

Network Advertising Initiative има ли лайв чат?

Ne, NAI не предлага лайв чат обслужване.

Как да говоря с някого от Network Advertising Initiative?

Ако предпочитате обслужване по телефона, можете да се свържете с линията им за помощ (813) 530-5191

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо