Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Medium. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Medium. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Medium и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Medium като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Medium е компания за софтуер и интернет. Medium е онлайн платформа за публикуване на съдържание, което е пример за социален журнализъм, разполагайки с разнообразна колекция от хора и публикации с аматьорски и професионален статус, както и ексклузивни блогове и автори в Medium. Платформата често се счита за блог хостинг.
Екипът за клиентско обслужване на Medium предлага следните канали за обслужване: имейл, обслужване чрез социални медии и самообслужване.
Можете да се свържете с Medium като им изпратите имейл или като им оставите съобщение в социалните медии. Като алтернатива, можете да използвате базата им знания ако предпочитате да намерите отговорите на въпросите си сами.
Можете да се свържете с Medium като попълните формуляра: https://help.medium.com/hc/en-us/requests/new
Не, Medium не предлага лайв чат обслужване.
Medium не предлага клиентско обслужване по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни