Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за помощна информация на OEKO-TEX

Контакти за помощна информация на OEKO-TEX

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на OEKO-TEX. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на OEKO-TEX. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на OEKO-TEX и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на OEKO-TEX като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на OEKO-TEX

Свържете се с клиентското обслужване на OEKO-TEX чрез имейл

OEKO-TEX Поддръжка на имейл

info@oeko-tex.com

Чат с представител на OEKO-TEX

OEKO-TEX Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на OEKO-TEX

OEKO-TEX Поддръжка на телефонна централа

+41 44 501 26 00

Научете повече за продуктите на OEKO-TEX

OEKO-TEX База знания

https://www.oeko-tex.com/en/faq

Участвайте във форумните дискусии на OEKO-TEX

OEKO-TEX Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

OEKO-TEX Instagram

OEKO-TEX Instagram

instagram.com/oeko_tex/

OEKO-TEX Facebook Page

OEKO-TEX Facebook Page

facebook.com/oekotex/

OEKO-TEX Twitter

OEKO-TEX Twitter

twitter.com/OEKO_TEX_Int

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на OEKO-TEX

Общи условия на OEKO-TEX

N/A

Политика за поверителността на OEKO-TEX

Политика за поверителността на OEKO-TEX

N/A

Политика за сигурността на OEKO-TEX

Политика за сигурността на OEKO-TEX

N/A

OEKO-TEX ОРЗД

OEKO-TEX ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за OEKO-TEX

Страница в Уикипедия за OEKO-TEX

N/A

Партньорска програма на OEKO-TEX

Партньорска програма на OEKO-TEX

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво представлява OEKO-TEX?

OEKO-TEX® е група от 18 независими институти за изпитване и изследване на текстилни и кожи.

Каква подкрепа предлага OEKO-TEX?

Екип за обслужване на клиенти на OEKO-TEX предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

 

Как да се свържа с OEKO-TEX?

Можете да се свържете с OEKO-TEX, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.

 

Какво представлява имейл адресът на OEKO-TEX?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като изпратите имейл на: info@oeko-tex.com

Дали OEKO-TEX има чат на живо?

Не, OEKO-TEX няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в OEKO-TEX?

Aко предпочитате поддръжката на повикванията, можете да се свържете с +41 44 501 26 00

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо