• Папка
  • Контакти за помощна информация на OEKO-TEX

Контакти за помощна информация на OEKO-TEX

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на OEKO-TEX. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на OEKO-TEX. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на OEKO-TEX и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на OEKO-TEX като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Отиди на https://www.oeko-tex.com/en/
OEKO-TEX®, a brand protection and sustainability-focused organization, has released various press releases and reports highlighting their partnerships with industry leaders, including SENTRYC and SPOOR, as well as their commitment to transparency in the leather industry. Their efforts have led to increased demand for their MADE IN GREEN label, as companies increasingly rely on certificates and labels from OEKOTEX® to build consumer trust and confidence in their products. New testing has also shown high levels of BPA in socks, emphasizing the need for small steps towards sustainability. OEKO-TEX®'s new regulations have finally come into force, and their ECO PASSPORT has been recognized by ZDHC as a Level 3 indicator of MRSL conformance. Overall, OEKO-TEX® is dedicated to creating a more sustainable future for textiles and the industry at large.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на OEKO-TEX

Свържете се с клиентското обслужване на OEKO-TEX чрез имейл

OEKO-TEX Поддръжка на имейл

info@oeko-tex.com

Чат с представител на OEKO-TEX

OEKO-TEX Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на OEKO-TEX

OEKO-TEX Поддръжка на телефонна централа

+41 44 501 26 00

Научете повече за продуктите на OEKO-TEX

OEKO-TEX База знания

https://www.oeko-tex.com/en/faq

Участвайте във форумните дискусии на OEKO-TEX

OEKO-TEX Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

OEKO-TEX Instagram

OEKO-TEX Instagram

instagram.com/oeko_tex/

OEKO-TEX Facebook Page

OEKO-TEX Facebook Page

facebook.com/oekotex/

OEKO-TEX Twitter

OEKO-TEX Twitter

twitter.com/OEKO_TEX_Int

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Юридически контакти

Общи условия на OEKO-TEX

Общи условия на OEKO-TEX

N/A

Политика за поверителността на OEKO-TEX

Политика за поверителността на OEKO-TEX

N/A

Политика за сигурността на OEKO-TEX

Политика за сигурността на OEKO-TEX

N/A

OEKO-TEX ОРЗД

OEKO-TEX ОРЗД

N/A

Други линкове

Страница в Уикипедия за OEKO-TEX

Страница в Уикипедия за OEKO-TEX

N/A

Партньорска програма на OEKO-TEX

Партньорска програма на OEKO-TEX

N/A

Локация

OEKO-TEX® е група от 18 независими институти за изпитване на текстилни и кожени изделия и изследователски институти.

Frequently asked questions

Какво представлява OEKO-TEX?

OEKO-TEX® е група от 18 независими институти за изпитване и изследване на текстилни и кожи.

Каква подкрепа предлага OEKO-TEX?

Екип за обслужване на клиенти на OEKO-TEX предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

 

Как да се свържа с OEKO-TEX?

Можете да се свържете с OEKO-TEX, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.

 

Какво представлява имейл адресът на OEKO-TEX?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като изпратите имейл на: info@oeko-tex.com

Дали OEKO-TEX има чат на живо?

Не, OEKO-TEX няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в OEKO-TEX?

Aко предпочитате поддръжката на повикванията, можете да се свържете с +41 44 501 26 00

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо