Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на OEKO-TEX. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на OEKO-TEX. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на OEKO-TEX и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на OEKO-TEX като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
OEKO-TEX® е група от 18 независими институти за изпитване на текстилни и кожени изделия и изследователски институти.
OEKO-TEX® е група от 18 независими институти за изпитване и изследване на текстилни и кожи.
Екип за обслужване на клиенти на OEKO-TEX предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.
Можете да се свържете с OEKO-TEX, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като изпратите имейл на: info@oeko-tex.com
Не, OEKO-TEX няма поддръжка за чат на живо.
Aко предпочитате поддръжката на повикванията, можете да се свържете с +41 44 501 26 00
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни