Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за помощна информация Helpshift

Контакти за помощна информация Helpshift

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Helpshift. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Helpshift. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Helpshift и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Helpshift като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Helpshift

Свържете се с клиентското обслужване на Helpshift чрез имейл

Helpshift Поддръжка на имейл

info@helpshift.com

Чат с представител на Helpshift

Helpshift Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Helpshift

Helpshift Поддръжка на телефонна централа

+1 415-400-4315

Научете повече за продуктите на Helpshift

Helpshift База знания

https://support.helpshift.com/kb/

Участвайте във форумните дискусии на Helpshift

Helpshift Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Helpshift Instagram

Helpshift Instagram

N/A

Helpshift Facebook Page

Helpshift Facebook Page

facebook.com/helpshift

Helpshift Twitter

Helpshift Twitter

twitter.com/helpshift

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Helpshift

Общи условия на Helpshift

N/A

Политика за поверителността на Helpshift

Политика за поверителността на Helpshift

N/A

Политика за сигурността на Helpshift

Политика за сигурността на Helpshift

N/A

Helpshift ОРЗД

Helpshift ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Helpshift

Страница в Уикипедия за Helpshift

N/A

Партньорска програма на Helpshift

Партньорска програма на Helpshift

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Helpshift?

Властяваме начина, по който компаниите се справят с обслужването на клиентите на mobile.

 

Каква подкрепа предлага Helpshift?

Обслужващият екип на Helpshift предлага следните канали за поддръжка: електронна поща, чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с Helpshift?

Можете да се свържете с Helpshift, като им изпратите имейл, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Helpshift?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@helpshift.com

Има ли Helpshift чат наживо?

Да, Helpshift има поддръжка на чат на живо. Отидете на сайта и намерете бутон за чат:  https://www.helpshift.com/

Как да говоря с някого в Helpshift?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 415-400-4315

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо