Контакти за помощна информация на Helpshift - как да се свържете с техен екип чрез имейл, чат, гореща линия или социални медии. Общи условия, политики и база от знания за приложението на Helpshift.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Helpshift. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Helpshift. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Helpshift и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Helpshift като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Helpshift е предефиниране на начина, по който компаниите се справят с обслужването на клиенти на мобилни устройства.
Властяваме начина, по който компаниите се справят с обслужването на клиентите на mobile.
Обслужващият екип на Helpshift предлага следните канали за поддръжка: електронна поща, чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с Helpshift, като им изпратите имейл, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@helpshift.com
Да, Helpshift има поддръжка на чат на живо. Отидете на сайта и намерете бутон за чат: https://www.helpshift.com/
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 415-400-4315
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.