Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на Бюрото за помощ на SAS

Контакти на Бюрото за помощ на SAS

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на SAS. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на SAS. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на SAS и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на SAS като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на SAS

Свържете се с клиентското обслужване на SAS чрез имейл

SAS Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на SAS

SAS Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на SAS

SAS Поддръжка на телефонна централа

+61-2 9428 0444

Научете повече за продуктите на SAS

SAS База знания

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

SAS Instagram

SAS Instagram

N/A

SAS Facebook Page

SAS Facebook Page

facebook.com/SASAustNZ

SAS Twitter

SAS Twitter

twitter.com/sas_anz

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на SAS

Общи условия на SAS

N/A

Политика за поверителността на SAS

Политика за поверителността на SAS

N/A

Политика за сигурността на SAS

Политика за сигурността на SAS

N/A

SAS ОРЗД

SAS ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за SAS

Страница в Уикипедия за SAS

N/A

Партньорска програма на SAS

Партньорска програма на SAS

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е SAS?

SAS е лидер в областта на софтуера и услугите за бизнес анализи и е най-големият независим доставчик на пазара на бизнес разузнаване.

Каква подкрепа предлага SAS?

Обслужващият екип на SAS предлага следните канали за поддръжка: кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

Как да се свържа с SAS?

Можете да се свържете със SAS, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на SAS?

SAS няма имейл support.

 

 

Има ли SAS чат наживо?

Не, SAS няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в SAS?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия +61-2 9428 0444

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо