Контакти за клиентска поддръжка на SAS - телефон, социални медии, самообслужване. Не предлагат имейл поддръжка или чат на живо. Локация на компанията и информация за партньорската програма.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на SAS. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на SAS. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на SAS и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на SAS като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
SAS е лидер в областта на софтуера и услугите за бизнес анализи, както и най-големият независим доставчик на пазара на бизнес разузнаване.
SAS е лидер в областта на софтуера и услугите за бизнес анализи и е най-големият независим доставчик на пазара на бизнес разузнаване.
Обслужващият екип на SAS предлага следните канали за поддръжка: кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване support.
Можете да се свържете със SAS, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
SAS няма имейл support.
Не, SAS няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия +61-2 9428 0444
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни