Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Olark

Контакти на бюрото за помощ на Olark

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Olark. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Olark. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Olark и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Olark като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Olark

Свържете се с клиентското обслужване на Olark чрез имейл

Olark Поддръжка на имейл

support@olark.com

Чат с представител на Olark

Olark Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Olark

Olark Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Olark

Olark База знания

https://www.olark.com/help

Участвайте във форумните дискусии на Olark

Olark Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Olark Facebook Page

Olark Facebook Page

facebook.com/olarklivechat/

Olark Twitter

Olark Twitter

twitter.com/olark

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Olark

Общи условия на Olark

N/A

Политика за поверителността на Olark

Политика за поверителността на Olark

N/A

Политика за сигурността на Olark

Политика за сигурността на Olark

N/A

Olark ОРЗД

Olark ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Olark

Страница в Уикипедия за Olark

N/A

Партньорска програма на Olark

Партньорска програма на Olark

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Olark?

Оlark е супер олеснен софтуер за чат на живо за Вашия сайт.

Каква подкрепа предлага Olark?

Екипът за обслужване на клиенти на Olark предлага следните канали за поддръжка: електронна поща, чат наживо, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

 

Как да се свържа с Olark?

Можете да се свържете с Olark като им изпратите имейл, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също така да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адреса на Olark?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имайл на: support@olark.com

Има ли Olark чат наживо?

Да, Olark има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и намерете бутон за чат: https://www.olark.com/

Как да говоря с някого в Olark?

Olark няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо