Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на Бюрото за помощ на Okta

Контакти на Бюрото за помощ на Okta

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Okta. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Okta. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Okta и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Okta като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Okta

Свържете се с клиентското обслужване на Okta чрез имейл

Okta Поддръжка на имейл

info@okta.com

Чат с представител на Okta

Okta Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Okta

Okta Поддръжка на телефонна централа

+1 (800) 425-1267

Научете повече за продуктите на Okta

Okta База знания

https://support.okta.com/help/

Участвайте във форумните дискусии на Okta

Okta Форум

https://devforum.okta.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Okta Instagram

Okta Instagram

instagram.com/oktainc/

Okta Facebook Page

Okta Facebook Page

facebook.com/Okta/

Okta Twitter

Okta Twitter

twitter.com/okta

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Okta

Общи условия на Okta

N/A

Политика за поверителността на Okta

Политика за поверителността на Okta

N/A

Политика за сигурността на Okta

Политика за сигурността на Okta

N/A

Okta ОРЗД

Okta ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Okta

Страница в Уикипедия за Okta

N/A

Партньорска програма на Okta

Партньорска програма на Okta

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво представлява Okta?

Okta е основата за сигурни връзки между хората и технологиите.

Каква подкрепа предлага Окта?

Екипът за обслужване на клиенти на Okta предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, форум поддръжка и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с Okta?

Можете да се свържете с Okta, като ги изпратите по имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.

 

Кой имейл адресът на Okta?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл на: info@okta.com

Okta има ли чат на живо?

Не, Okta няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Okta?

Ако предпочитате поддръжката на обажданията, можете да се свържете с +1 (800) 425-1267

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо