Контакти на Бюрото за помощ на Okta - информация за начините за контакт с екипа за обслужване на клиенти на Okta, включително имейл, телефонен център, форум и възможност за самообслужване.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Okta. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Okta. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Okta и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Okta като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Okta е основата за сигурни връзки между хора и технологии.
Okta е основата за сигурни връзки между хората и технологиите.
Екипът за обслужване на клиенти на Okta предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, форум поддръжка и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с Okta, като ги изпратите по имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл на: info@okta.com
Не, Okta няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжката на обажданията, можете да се свържете с +1 (800) 425-1267
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни