Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за бюрото за помощ на Joomag

Контакти за бюрото за помощ на Joomag

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Joomag. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Joomag. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Joomag и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Joomag като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Joomag

Свържете се с клиентското обслужване на Joomag чрез имейл

Joomag Поддръжка на имейл

info@joomag.com

Чат с представител на Joomag

Joomag Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Joomag

Joomag Поддръжка на телефонна централа

+1 800-657-7955

Научете повече за продуктите на Joomag

Joomag База знания

https://joomag.elevio.help/en

Участвайте във форумните дискусии на Joomag

Joomag Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Joomag Instagram

Joomag Instagram

instagram.com/joomag_inc/

Joomag Facebook Page

Joomag Facebook Page

facebook.com/joomag

Joomag Twitter

Joomag Twitter

twitter.com/Joomag

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Joomag

Общи условия на Joomag

N/A

Политика за поверителността на Joomag

Политика за поверителността на Joomag

N/A

Политика за сигурността на Joomag

Политика за сигурността на Joomag

N/A

Joomag ОРЗД

Joomag ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Joomag

Страница в Уикипедия за Joomag

N/A

Партньорска програма на Joomag

Партньорска програма на Joomag

N/A

Често задавани въпроси

Какво е Joomag?

Joomag е платформата "всичко в едно", която дава възможност на бизнеса да създава, разпространява, проследява и осигурява приходи от интерактивното си съдържание.

Каква подкрепа предлага Joomag?

Обслужване на екипа на Joomag предлага следните канали за поддръжка: електронна поща, чат на живо, кол център, подкрепа в социалните медии и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с Joomag?

Можете да се свържете с Joomag чрез изпращане на имейл, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждайки се на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

>
 

Kой имейла на Joomag?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@joomag.com

Дали Joomag имат чат на живо?

Да, Joomag има чат на живо. Отидете на сайта и намерете бутон за чат: https://www.joomag.com/

Как да говоря с някой в Joomag?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 800-657-7955

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо