Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за бюро за помощ JetBrains

Контакти за бюро за помощ JetBrains

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на JetBrains . За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на JetBrains . Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на JetBrains и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на JetBrains като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на JetBrains

Свържете се с клиентското обслужване на JetBrains  чрез имейл

JetBrains Поддръжка на имейл

sales@jetbrains.com

Чат с представител на JetBrains

JetBrains Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на JetBrains

JetBrains Поддръжка на телефонна централа

+420 241 722 501

Научете повече за продуктите на JetBrains

JetBrains База знания

https://www.jetbrains.com/help/

Участвайте във форумните дискусии на JetBrains

JetBrains Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

JetBrains  Instagram

JetBrains Instagram

instagram.com/jetbrains/

JetBrains  Facebook Page

JetBrains Facebook Page

facebook.com/JetBrains

JetBrains  Twitter

JetBrains Twitter

twitter.com/jetbrains

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на JetBrains

Общи условия на JetBrains

N/A

Политика за поверителността на JetBrains

Политика за поверителността на JetBrains

N/A

Политика за сигурността на JetBrains

Политика за сигурността на JetBrains

N/A

JetBrains  ОРЗД

JetBrains ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за JetBrains

Страница в Уикипедия за JetBrains

N/A

Партньорска програма на JetBrains

Партньорска програма на JetBrains

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е JetBrains?

JetBrains е водещият в света доставчик на инструменти за професионално развитие.

 

Каква подкрепа предлага JetBrains?

Обслужване на JetBrains предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с JetBrains?

Можете да се свържете с JetBrains, като им изпратите имейл, обадите им на горещата линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на JetBrains?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до sales@jetbrains.com

Има ли JetBrains чат наживо?

Не, JetBrains няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в JetBrains?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +420 241 722 501

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо