Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на AdRoll

Контакти на бюрото за помощ на AdRoll

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на AdRoll. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на AdRoll. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на AdRoll и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на AdRoll като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на AdRoll

Свържете се с клиентското обслужване на AdRoll чрез имейл

AdRoll Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на AdRoll

AdRoll Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на AdRoll

AdRoll Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на AdRoll

AdRoll База знания

https://www.adroll.com/resources

Участвайте във форумните дискусии на AdRoll

AdRoll Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

AdRoll Instagram

AdRoll Instagram

instagram.com/adroll/

AdRoll Facebook Page

AdRoll Facebook Page

facebook.com/adroll

AdRoll Twitter

AdRoll Twitter

twitter.com/AdRoll

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на AdRoll

Общи условия на AdRoll

N/A

Политика за поверителността на AdRoll

Политика за поверителността на AdRoll

N/A

Политика за сигурността на AdRoll

Политика за сигурността на AdRoll

N/A

AdRoll ОРЗД

AdRoll ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за AdRoll

Страница в Уикипедия за AdRoll

N/A

Партньорска програма на AdRoll

Партньорска програма на AdRoll

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Adroll?

AdRoll е маркетинг платформа за електронна търговия, която дава на нарастващите марки D2C възможност да се свързват с клиентите, където и да се намират.

Каква подкрепа предлага Adroll?

Обслужващият екип на Adroll предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез формуляр, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

Как да се свържа с AdRoll?

Можете да се свържете с AdRoll, като ги изпратите по имейл чрез формуляр или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на AdRoll?

Можете да се свържете с AdRoll, като попълните формата: https://www.adroll.com/email-start

 

Има ли AdRoll чат наживо?

Не, AdRoll няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в AdRoll?

AdRoll няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо