Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на YourStory

Контакти на център за обслужване на клиенти на YourStory

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на YourStory. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на YourStory. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на YourStory и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на YourStory като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на YourStory

Свържете се с клиентското обслужване на YourStory чрез имейл

YourStory Поддръжка на имейл

info@yourstory.com

Чат с представител на YourStory

YourStory Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на YourStory

YourStory Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на YourStory

YourStory База знания

https://yourstory.com/mystory/tag/knowledgebase

Участвайте във форумните дискусии на YourStory

YourStory Форум

https://yourstory.com/tag/forum

Контакти за поддръжка на социални медии

YourStory Instagram

YourStory Instagram

instagram.com/yourstory_com/

YourStory Facebook Page

YourStory Facebook Page

facebook.com/yourstorycom/

YourStory Twitter

YourStory Twitter

twitter.com/YourStoryCo

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на YourStory

Общи условия на YourStory

N/A

Политика за поверителността на YourStory

Политика за поверителността на YourStory

N/A

Политика за сигурността на YourStory

Политика за сигурността на YourStory

N/A

YourStory ОРЗД

YourStory ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за YourStory

Страница в Уикипедия за YourStory

N/A

Партньорска програма на YourStory

Партньорска програма на YourStory

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е YourStory?

YourStory.com е най-голямата и ясна платформа в Индия за стартъпи и предприемачи, свързана с истории, ресурси, доклади за изследвания и анализ на бизнеса

Какъв тип обслужване предлага YourStory?

Екипът за обслужване на клиенти на YourStory предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, чат, социални мрежи и възможности за самообслужване

 

Как да се свържа с YourStory?

Можете да се свържете с YourStory като им изпратите имейл, започнете чат с техен оператор на сайта или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на YourStory?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на info@yourstory.com.

Поддържа ли YourStory чат?

Да, YourStory поддържат чат. Отидете най-долу на страницата и открийте чат бутона: https://support.yourstory.com/

 

 

 

Как мога да разговарям с някого от YourStory?

YourStory не предлагат обслужване по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо