Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Webnode

Контакти на център за обслужване на клиенти на Webnode

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Webnode. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Webnode. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Webnode и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Webnode като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Webnode

Свържете се с клиентското обслужване на Webnode чрез имейл

Webnode Поддръжка на имейл

podpora@webnode.cz

Чат с представител на Webnode

Webnode Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Webnode

Webnode Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Webnode

Webnode База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Webnode

Webnode Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Webnode Instagram

Webnode Instagram

instagram.com/webnode_cz/

Webnode Facebook Page

Webnode Facebook Page

facebook.com/webnode.cz

Webnode Twitter

Webnode Twitter

twitter.com/webnodecz

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Webnode

Общи условия на Webnode

N/A

Политика за поверителността на Webnode

Политика за поверителността на Webnode

N/A

Политика за сигурността на Webnode

Политика за сигурността на Webnode

N/A

Webnode ОРЗД

Webnode ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Webnode

Страница в Уикипедия за Webnode

N/A

Партньорска програма на Webnode

Партньорска програма на Webnode

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Webnode?

Webnode е онлайн редактор. Просто изберете външния вид, добавете текст, качете снимки и сте готови за 5 минути. Създаването на уебсайт е лесно.

Какъв тип обслужване предлага Webnode?

Екипът за обслужване на клиенти на Webnode предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, социални мрежи и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Webnode?

Можете да се свържете с Webnode като им изпратите имейл. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Webnode?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на podpora@webnode.cz.

Поддържа ли Webnode чат?

Не, Webnode не поддържа чат.

 

 

Как мога да разговарям с някого от Webnode?

 

Webnode не предлага обслужване на клиенти по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо