Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Vonage

Контакти на център за обслужване на клиенти на Vonage

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Vonage. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Vonage. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Vonage и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Vonage като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Vonage

Свържете се с клиентското обслужване на Vonage чрез имейл

Vonage Поддръжка на имейл

https://www.vonage.com/contact-us/

Чат с представител на Vonage

Vonage Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Vonage

Vonage Поддръжка на телефонна централа

1-844-365-9460, +44 800 086 9444

Участвайте във форумните дискусии на Vonage

Vonage Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Vonage Instagram

Vonage Instagram

N/A

Vonage Facebook Page

Vonage Facebook Page

facebook.com/vonage

Vonage Twitter

Vonage Twitter

twitter.com/Vonage

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Vonage

Общи условия на Vonage

N/A

Политика за поверителността на Vonage

Политика за поверителността на Vonage

N/A

Политика за сигурността на Vonage

Политика за сигурността на Vonage

N/A

Vonage ОРЗД

Vonage ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Vonage

Страница в Уикипедия за Vonage

N/A

Партньорска програма на Vonage

Партньорска програма на Vonage

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Vonage?

Vonage предлага гъвкави възможности за обаждания, съобщения, видео и данни в унифицирани контактни центрове.

Какъв тип обслужване предлага Vonage?

Екипът за обслужване на клиенти на Vonage предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.

 

 

Как да се свържа с Vonage?

Можете да се свържете с Vonage като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Vonage?

Можете да се свържете с Vonage като попълните формата:

https://www.vonage.com/contact-us/

Поддържа ли Vonage чат?

Не, Vonage не поддържат чат.

 

Как мога да разговарям с някого от Vonage?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии:

Телефонен номер за САЩ: 1-844-365-9460

Телефонен номер за Великобритания: +44 800 086 9444

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо