Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на UpToDate

Контакти на център за обслужване на клиенти на UpToDate

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на UpToDate. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на UpToDate. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на UpToDate и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на UpToDate като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на UpToDate

Свържете се с клиентското обслужване на UpToDate чрез имейл

UpToDate Поддръжка на имейл

customerservice@uptodate.com

Чат с представител на UpToDate

UpToDate Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на UpToDate

UpToDate Поддръжка на телефонна централа

1-800-998-6374

Научете повече за продуктите на UpToDate

UpToDate База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на UpToDate

UpToDate Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

UpToDate Instagram

UpToDate Instagram

N/A

UpToDate Facebook Page

UpToDate Facebook Page

facebook.com/UpToDateEBM

UpToDate Twitter

UpToDate Twitter

twitter.com/UpToDate

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на UpToDate

Общи условия на UpToDate

N/A

Политика за поверителността на UpToDate

Политика за поверителността на UpToDate

N/A

Политика за сигурността на UpToDate

Политика за сигурността на UpToDate

N/A

UpToDate ОРЗД

UpToDate ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за UpToDate

Страница в Уикипедия за UpToDate

N/A

Партньорска програма на UpToDate

Партньорска програма на UpToDate

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е UpToDate?

UpToDate е единственият ресурс за подкрепа на клинични решения, ориентиран към подобрени резултати.

Какъв тип обслужване предлага UpToDate?

Екипът за обслужване на клиенти на UpToDate предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център и социални мрежи.

 

Как да се свържа с UpToDate?

Можете да се свържете с UpToDate като им изпратите имейл, като позвъните на горещата линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. 

 

Какъв е имейл адресът на UpToDate?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на customerservice@uptodate.com

Поддържа ли UpToDate чат?

Не, UpToDate не поддържа чат.

 

Как мога да разговарям с някого от UpToDate?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 1-800-998-6374

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо