Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Upserve

Контакти на център за обслужване на клиенти на Upserve

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Upserve. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Upserve. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Upserve и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Upserve като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Upserve

Свържете се с клиентското обслужване на Upserve чрез имейл

Upserve Поддръжка на имейл

support@upserve.com

Чат с представител на Upserve

Upserve Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Upserve

Upserve Поддръжка на телефонна централа

(855) 664-3887

Научете повече за продуктите на Upserve

Upserve База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Upserve

Upserve Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Upserve Instagram

Upserve Instagram

instagram.com/getupserve/

Upserve Facebook Page

Upserve Facebook Page

facebook.com/upserve

Upserve Twitter

Upserve Twitter

twitter.com/GetUpserve

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Upserve

Общи условия на Upserve

N/A

Политика за поверителността на Upserve

Политика за поверителността на Upserve

N/A

Политика за сигурността на Upserve

Политика за сигурността на Upserve

N/A

Upserve ОРЗД

Upserve ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Upserve

Страница в Уикипедия за Upserve

N/A

Партньорска програма на Upserve

Партньорска програма на Upserve

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Upserve?

Upserve е вълшебната съставка, която помага на ресторантьорите да станат изключително успешни, като предоставя всичко необходимо за управлението на ресторант в един хъб.

Какъв тип обслужване предлага Upserve?

Екипът за обслужване на клиенти на Upserve предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център и социални мрежи.

 

Как да се свържа с Upserve?

Можете да се свържете с Upserve, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.

 

Какъв е имейл адресът на Upserve?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на support@upserve.com

Поддържа ли Upserve чат?

Не, Upserve не поддържа чат.

 

Как мога да разговарям с някого от Upserve?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия (855) 664-3887

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо