Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Truste. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Truste. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Truste и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Truste като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Truste (сега TrustArc) е водещата глобална изследователска компания, специализирана в решенията за отчетност, риск мениджмънт и съответствие и законосъобразност за поверителност на данните в офисите.
Truste (сега TrustArc) е водещата глобална изследователска компания, специализирана в решенията за отчетност, риск мениджмънт и съответствие и законосъобразност за поверителност на данните в офисите.
Екипът за обслужване на клиенти на Truste предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център и социални мрежи.
Можете да се свържете с Truste, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на support@trustarc.com
Не, Truste не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 415-520-3400
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни