Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Themonic

Контакти на център за обслужване на клиенти на Themonic

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Themonic. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Themonic. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Themonic и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Themonic като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Themonic

Свържете се с клиентското обслужване на Themonic чрез имейл

Themonic Поддръжка на имейл

support@themonic.com

Чат с представител на Themonic

Themonic Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Themonic

Themonic Поддръжка на телефонна централа

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Themonic

Themonic Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Themonic Instagram

Themonic Instagram

N/A

Themonic Facebook Page

Themonic Facebook Page

N/A

Themonic Twitter

Themonic Twitter

N/A

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Themonic обикновено отговарят на имейли в рамките на 12 часа .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Themonic

Общи условия на Themonic

N/A

Политика за поверителността на Themonic

Политика за поверителността на Themonic

N/A

Политика за сигурността на Themonic

Политика за сигурността на Themonic

N/A

Themonic ОРЗД

Themonic ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Themonic

Страница в Уикипедия за Themonic

N/A

Партньорска програма на Themonic

Партньорска програма на Themonic

N/A

Често задавани въпроси

Какво е Themonic?

На Themonic можете да намерите супер бързо реактивни и теми за блогове на wordpress.

Какъв тип обслужване предлага Themonic?

Екипът за обслужване на клиенти на Themonic предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Themonic?

Можете да се свържете с Themonic , като им изпратите имейл. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване

 

Какъв е имейл адресът на Themonic?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на support@themonic.com

Поддържа ли Themonic чат?

Не, Themonic не поддържа чат.

 

Как да разговарям с някого от Themonic?

Themonic не предлага обслужване по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо