Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Telus

Контакти на център за обслужване на клиенти на Telus

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Telus. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Telus. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Telus и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Telus като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Telus

Свържете се с клиентското обслужване на Telus чрез имейл

Telus Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Telus

Telus Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Telus

Telus Поддръжка на телефонна централа

1-866-558-2273

Научете повече за продуктите на Telus

Telus База знания

https://forum.telus.com/t5/tkb/communitypage

Участвайте във форумните дискусии на Telus

Telus Форум

https://forum.telus.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Telus Instagram

Telus Instagram

instagram.com/telus/

Telus Facebook Page

Telus Facebook Page

facebook.com/telus/

Telus Twitter

Telus Twitter

twitter.com/telus

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Telus

Общи условия на Telus

N/A

Политика за поверителността на Telus

Политика за поверителността на Telus

N/A

Политика за сигурността на Telus

Политика за сигурността на Telus

N/A

Telus ОРЗД

Telus ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Telus

Страница в Уикипедия за Telus

N/A

Партньорска програма на Telus

Партньорска програма на Telus

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Telus?

Telus е канадска телекомуникационна компания, която предоставя телефонни, интернет и телевизионни услуги на западноканадския регион.

Какъв тип обслужване предлага Telus?

Екипът за обслужване на клиенти на Telus предлага помощ чрез следните комуникационни канали: чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Telus?

Можете да се свържете с Telus, като започнете чат със сътрудник на живо на техния уебсайт, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Telus?

Telus не предлагат обслужване на клиенти по телефона. 

 

Поддържа ли Telus чат?

Да, Telus поддържа обслужване чрез чат. Посетете сайта:

https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en

 

Как да разговарям с някого от Telus?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 1-866-558-2273.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо