Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Telus. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Telus. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Telus и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Telus като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Telus е канадска телекомуникационна компания, която предоставя телефонни, интернет и телевизионни услуги на западноканадския регион.
Telus е канадска телекомуникационна компания, която предоставя телефонни, интернет и телевизионни услуги на западноканадския регион.
Екипът за обслужване на клиенти на Telus предлага помощ чрез следните комуникационни канали: чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Telus, като започнете чат със сътрудник на живо на техния уебсайт, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Telus не предлагат обслужване на клиенти по телефона.
Да, Telus поддържа обслужване чрез чат. Посетете сайта:
https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 1-866-558-2273.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни