Свържете се с центъра за обслужване на клиенти на Suse чрез имейл, кол център, социални мрежи и форум. Научете повече за партньорската програма и други услуги на Suse. Налице са общи условия и политики за поверителност и сигурност.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Suse. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Suse. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Suse и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Suse като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
SUSE предоставя несравним избор за клиентите и дава възможност за дигитална трансформация на предприятието чрез опростяване, модернизиране и ускоряване на традиционните, облачни и финални решения.
SUSE предоставя несравним избор за клиентите и дава възможност за дигитална трансформация на предприятието чрез опростяване, модернизиране и ускоряване на традиционните, облачни и финални решения.
Екипът за обслужване на клиенти на SUSE предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и форум.
Можете да се свържете с SUSE, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на blunduke@suse.com
Не, SUSE не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49-(0)911-740-53-0
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.