Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Suse

Контакти на център за обслужване на клиенти на Suse

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Suse. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Suse. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Suse и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Suse като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Suse

Свържете се с клиентското обслужване на Suse чрез имейл

Suse Поддръжка на имейл

blunduke@suse.com

Чат с представител на Suse

Suse Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Suse

Suse Поддръжка на телефонна централа

+49-(0)911-740-53-0

Научете повече за продуктите на Suse

Suse База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Suse

Suse Форум

https://forums.suse.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Suse Instagram

Suse Instagram

N/A

Suse Facebook Page

Suse Facebook Page

facebook.com/SUSEWorldwide

Suse Twitter

Suse Twitter

twitter.com/SUSE

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Suse

Общи условия на Suse

N/A

Политика за поверителността на Suse

Политика за поверителността на Suse

N/A

Политика за сигурността на Suse

Политика за сигурността на Suse

N/A

Suse ОРЗД

Suse ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Suse

Страница в Уикипедия за Suse

N/A

Партньорска програма на Suse

Партньорска програма на Suse

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е SUSE?

SUSE предоставя несравним избор за клиентите и дава възможност за дигитална трансформация на предприятието чрез опростяване, модернизиране и ускоряване на традиционните, облачни и финални решения. 

Какъв тип обслужване предлага SUSE?

Екипът за обслужване на клиенти на SUSE предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и форум.

 

Как да се свържа със SUSE?

Можете да се свържете с SUSE, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на SUSE?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на blunduke@suse.com

Поддържа ли SUSE чат?

Не, SUSE не поддържа чат.

 

Как да разговарям с някого от SUSE?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49-(0)911-740-53-0

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо