Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Suse. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Suse. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Suse и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Suse като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
SUSE предоставя несравним избор за клиентите и дава възможност за дигитална трансформация на предприятието чрез опростяване, модернизиране и ускоряване на традиционните, облачни и финални решения.
SUSE предоставя несравним избор за клиентите и дава възможност за дигитална трансформация на предприятието чрез опростяване, модернизиране и ускоряване на традиционните, облачни и финални решения.
Екипът за обслужване на клиенти на SUSE предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и форум.
Можете да се свържете с SUSE, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на blunduke@suse.com
Не, SUSE не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49-(0)911-740-53-0
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни