Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Substack. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Substack. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Substack и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Substack като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Substack е онлайн платформа, която осигурява издателска, платежна, аналитична и дизайнерска инфраструктура в подкрепа на абонаментните бюлетини.
Substack е онлайн платформа, която осигурява издателска, платежна, аналитична и дизайнерска инфраструктура в подкрепа на абонаментните бюлетини.
Екипът за обслужване на клиенти на Substack предлага помощ чрез социалните мрежи.
Можете да се свържете със Substack като им оставите съобщение в някоя от платформите на социалните мрежи.
Substack не предлага обслужване по имейл.
Не, Substack не поддържа чат.
Substack няма обслужване по телефон.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни