Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Strato. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Strato. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Strato и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Strato като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strato AG е доставчик на интернет хостинг услуги със седалище в Берлин, Германия. Той е дъщерно дружество на United Internet AG.
Strato AG е доставчик на интернет хостинг услуги със седалище в Берлин, Германия. Той е дъщерно дружество на United Internet AG.
Екипът за обслужване на клиенти на Strato предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Strato като им изпратите имейл. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете със Strato като попълните формата: https://www.strato.com/faq/en_us/help/index.html
Не, Strato не поддържа чат.
Strato не предлага обслужване на клиенти по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни