Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Strato

Контакти на център за обслужване на клиенти на Strato

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Strato. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Strato. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Strato и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Strato като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Strato

Свържете се с клиентското обслужване на Strato чрез имейл

Strato Поддръжка на имейл

https://www.strato.com/faq/en_us/help/index.html

Чат с представител на Strato

Strato Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Strato

Strato Поддръжка на телефонна централа

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Strato

Strato Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Strato Instagram

Strato Instagram

N/A

Strato Facebook Page

Strato Facebook Page

facebook.com/strato

Strato Twitter

Strato Twitter

twitter.com/strato_ag

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Strato

Общи условия на Strato

N/A

Политика за поверителността на Strato

Политика за поверителността на Strato

N/A

Политика за сигурността на Strato

Политика за сигурността на Strato

N/A

Strato ОРЗД

Strato ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Strato

Страница в Уикипедия за Strato

N/A

Партньорска програма на Strato

Партньорска програма на Strato

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Strato?

Strato AG е доставчик на интернет хостинг услуги със седалище в Берлин, Германия. Той е дъщерно дружество на United Internet AG.

Какъв тип обслужване предлага Strato?

Екипът за обслужване на клиенти на Strato предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, социални мрежи и възможности за самообслужване.

 

 

Как да се свържа с Strato?

Можете да се свържете с Strato като им изпратите имейл. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Strato?

Можете да се свържете със Strato като попълните формата: https://www.strato.com/faq/en_us/help/index.html

Поддържа ли Strato чат?

Не, Strato не поддържа чат.

 

Как мога да разговарям с някого от Strato?

Strato не предлага обслужване на клиенти по телефона.

 

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо