Контакти за клиентско обслужване и поддръжка на Springer научна и професионална информация. Имейл, телефон, уеб форум, база знания, за компанията и награди. Не поддържат жив чат, но предлагат поддръжка през имейл и телефон.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Springer. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Springer. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Springer и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Springer като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Springer предоставя на научните и професионални общности превъзходна информация от специалисти.
Springer предоставя на научните и професионални общности превъзходна информация от специалисти.
Екипът за обслужване на клиенти на Springer предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи.
Можете да се свържете със Springer, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като оставите съобщение в една от платформите на социални мрежи.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на customerservice@springernature.com
Не, Springer не поддържа комуникация чрез чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49 (0) 6221 487 0
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.