Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Springer

Контакти на център за обслужване на клиенти на Springer

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Springer. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Springer. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Springer и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Springer като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Springer

Свържете се с клиентското обслужване на Springer чрез имейл

Springer Поддръжка на имейл

customerservice@springernature.com

Чат с представител на Springer

Springer Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Springer

Springer Поддръжка на телефонна централа

+49 (0) 6221 487 0

Научете повече за продуктите на Springer

Springer База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Springer

Springer Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Springer Instagram

Springer Instagram

instagram.com/springer_shop/

Springer Facebook Page

Springer Facebook Page

facebook.com/springershop/

Springer Twitter

Springer Twitter

twitter.com/springer_shop

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Springer

Общи условия на Springer

N/A

Политика за поверителността на Springer

Политика за поверителността на Springer

N/A

Политика за сигурността на Springer

Политика за сигурността на Springer

N/A

Springer ОРЗД

Springer ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Springer

Страница в Уикипедия за Springer

N/A

Партньорска програма на Springer

Партньорска програма на Springer

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Springer?

Springer предоставя на научните и професионални общности превъзходна информация от специалисти.

Какъв тип обслужване предлага Springer?

Екипът за обслужване на клиенти на Springer предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи.

 

Как да се свържа със Springer?

Можете да се свържете със Springer, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като оставите съобщение в една от платформите на социални мрежи.

 

Какъв е имейл адресът на Springer?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на customerservice@springernature.com

Поддържа ли Springer чат?

Не, Springer не поддържа комуникация чрез чат.

 

Как да разговарям с някой от Springer?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49 (0) 6221 487 0

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо