Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Springer. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Springer. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Springer и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Springer като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Springer предоставя на научните и професионални общности превъзходна информация от специалисти.
Springer предоставя на научните и професионални общности превъзходна информация от специалисти.
Екипът за обслужване на клиенти на Springer предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи.
Можете да се свържете със Springer, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като оставите съобщение в една от платформите на социални мрежи.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на customerservice@springernature.com
Не, Springer не поддържа комуникация чрез чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49 (0) 6221 487 0
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни