Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Oracle

Контакти на център за обслужване на клиенти на Oracle

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Oracle. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Oracle. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Oracle и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Oracle като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Oracle

Свържете се с клиентското обслужване на Oracle чрез имейл

Oracle Поддръжка на имейл

https://go.oracle.com/LP=69792?elqCampaignId=145064

Чат с представител на Oracle

Oracle Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Oracle

Oracle Поддръжка на телефонна централа

https://www.oracle.com/support/contact.html

Контакти за поддръжка на социални медии

Oracle Instagram

Oracle Instagram

instagram.com/oracle/

Oracle Facebook Page

Oracle Facebook Page

facebook.com/Oracle

Oracle Twitter

Oracle Twitter

twitter.com/oracle

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Oracle

Общи условия на Oracle

N/A

Политика за поверителността на Oracle

Политика за поверителността на Oracle

N/A

Политика за сигурността на Oracle

Политика за сигурността на Oracle

N/A

Oracle ОРЗД

Oracle ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Oracle

Страница в Уикипедия за Oracle

N/A

Партньорска програма на Oracle

Партньорска програма на Oracle

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Oracle?

Oracle предлага цялостен и напълно интегриран пакет от облачни приложения и услуги в платформа.

Какъв тип обслужване предлага Oracle?

Екипът за обслужване на клиенти на Oracle предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Oracle?

 

Можете да се свържете с Oracle като им изпратите имейл, започнете чат с техен сътрудник на уебсайта, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване .

 

Какъв е имейл адресът на Oracle?

 

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на here.

Поддържа ли Oracle чат?

Да, Oracle поддържат чат. Посетете сайта:

https://www.oracle.com/applications/ebusiness/products/email-center/

 

Как мога да разговарям с някого от Oracle?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии :

 

https://www.oracle.com/support/contact.html

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо