Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Oracle. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Oracle. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Oracle и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Oracle като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Oracle предлага цялостен и напълно интегриран пакет от облачни приложения и услуги в платформа.
Oracle предлага цялостен и напълно интегриран пакет от облачни приложения и услуги в платформа.
Екипът за обслужване на клиенти на Oracle предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Oracle като им изпратите имейл, започнете чат с техен сътрудник на уебсайта, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване .
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на here.
Да, Oracle поддържат чат. Посетете сайта:
https://www.oracle.com/applications/ebusiness/products/email-center/
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии :
https://www.oracle.com/support/contact.html
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни