Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Nespresso

Контакти на център за обслужване на клиенти на Nespresso

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Nespresso. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Nespresso. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Nespresso и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Nespresso като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Nespresso

Свържете се с клиентското обслужване на Nespresso чрез имейл

Nespresso Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Nespresso

Nespresso Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Nespresso

Nespresso Поддръжка на телефонна централа

800-562-1465

Научете повече за продуктите на Nespresso

Nespresso База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Nespresso

Nespresso Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Nespresso Instagram

Nespresso Instagram

instagram.com/nespresso/

Nespresso Facebook Page

Nespresso Facebook Page

facebook.com/Nespresso.ch/

Nespresso Twitter

Nespresso Twitter

twitter.com/nespresso

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Nespresso

Общи условия на Nespresso

N/A

Политика за поверителността на Nespresso

Политика за поверителността на Nespresso

N/A

Политика за сигурността на Nespresso

Политика за сигурността на Nespresso

N/A

Nespresso ОРЗД

Nespresso ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Nespresso

Страница в Уикипедия за Nespresso

N/A

Партньорска програма на Nespresso

Партньорска програма на Nespresso

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Nespresso?

Nespresso е световен лидер в производството на кафе капсули, кафе машини и аксесоари.

Какъв тип обслужване предлага Nespresso?

Екипът за обслужване на клиенти на Nespresso предлага помощ чрез следните комуникационни канали: кол център и социални мрежи.

Как да се свържа с Nespresso?

Можете да се свържете с Nespresso като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.

Какъв е имейл адресът на Nespresso?

Можете да се свържете с Nespressoкато попълните контактната им форма: https://www.nespresso.com/us/en/contact-us

Поддържа ли Nespresso чат?

Не, Nespresso не поддържа чат.

Как мога да разговарям с някого от Nespresso?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 800-562-1465

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо