Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Mouser

Контакти на център за обслужване на клиенти на Mouser

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Mouser. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Mouser. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Mouser и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Mouser като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Mouser

Свържете се с клиентското обслужване на Mouser чрез имейл

Mouser Поддръжка на имейл

muenchen@mouser.com

Чат с представител на Mouser

Mouser Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Mouser

Mouser Поддръжка на телефонна централа

+49 (0)89 520 462 110

Научете повече за продуктите на Mouser

Mouser База знания

https://eu.mouser.com/Help/Help.aspx

Участвайте във форумните дискусии на Mouser

Mouser Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Mouser Instagram

Mouser Instagram

instagram.com/mouserelec/

Mouser Facebook Page

Mouser Facebook Page

facebook.com/mouserelectronics

Mouser Twitter

Mouser Twitter

twitter.com/mousereleceu

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Mouser

Общи условия на Mouser

N/A

Политика за поверителността на Mouser

Политика за поверителността на Mouser

N/A

Политика за сигурността на Mouser

Политика за сигурността на Mouser

N/A

Mouser ОРЗД

Mouser ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Mouser

Страница в Уикипедия за Mouser

N/A

Партньорска програма на Mouser

Партньорска програма на Mouser

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Mouser?

Mouser Electronics е световен водещ оторизиран дистрибутор на полупроводници и електронни компоненти.

Какъв тип обслужване предлага Mouser?

Екипът за обслужване на клиенти на Mouser предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.

Как да се свържа с Mouser?

Можете да се свържете с Mouser, като им изпратите имейл, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

Какъв е имейл адресът на Mouser?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на muenchen@mouser.com

Поддържа ли Mouser чат?

Не, Mouser не поддържа чат.

Как мога да разговарям с някого от Mouser?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49 (0)89 520 462 110 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо