Тук може да намерите контактна информация за центъра за обслужване на клиенти на Lynda. Можете да им пишете имейл или да се свържете с тях по телефона, а също така и да използвате социалните мрежи. Има и форум за самообслужване.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Lynda. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Lynda. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Lynda и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Lynda като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Lynda.com е водеща компания за онлайн обучение, която помага на всеки да научи бизнес, технологии и творчески умения за постигане на лични и професионални цели.
Lynda.com е водеща компания за онлайн обучение, която помага на всеки да научи бизнес, технологии и творчески умения за постигане на лични и професионални цели.
Екипът за обслужване на клиенти на Lynda предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Lynda като им изпратите имейл чрез контактната форма, като се обадите на горещата им линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с Lynda като попълните формата: https://www.linkedin.com/help/lynda/ask
Не, Lynda не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 (805) 477‑3900.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.