Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Lynda. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Lynda. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Lynda и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Lynda като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Lynda.com е водеща компания за онлайн обучение, която помага на всеки да научи бизнес, технологии и творчески умения за постигане на лични и професионални цели.
Lynda.com е водеща компания за онлайн обучение, която помага на всеки да научи бизнес, технологии и творчески умения за постигане на лични и професионални цели.
Екипът за обслужване на клиенти на Lynda предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Lynda като им изпратите имейл чрез контактната форма, като се обадите на горещата им линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с Lynda като попълните формата:
https://www.linkedin.com/help/lynda/ask
Не, Lynda не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 (805) 477‑3900.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни