Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Forrester

Контакти на център за обслужване на клиенти на Forrester

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Forrester. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Forrester. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Forrester и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Forrester като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Forrester

Свържете се с клиентското обслужване на Forrester чрез имейл

Forrester Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Forrester

Forrester Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Forrester

Forrester Поддръжка на телефонна централа

+1 617.613.5730

Участвайте във форумните дискусии на Forrester

Forrester Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Forrester Instagram

Forrester Instagram

instagram.com/forrester_global/

Forrester Facebook Page

Forrester Facebook Page

facebook.com/forrester/

Forrester Twitter

Forrester Twitter

twitter.com/forrester

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Forrester

Общи условия на Forrester

N/A

Политика за поверителността на Forrester

Политика за поверителността на Forrester

N/A

Политика за сигурността на Forrester

Политика за сигурността на Forrester

N/A

Forrester ОРЗД

Forrester ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Forrester

Страница в Уикипедия за Forrester

N/A

Партньорска програма на Forrester

Партньорска програма на Forrester

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Forrester?

Forrester Research създава доклади за технологични изследвания и предоставя консултантски услуги и технологични конференции.

Какъв тип обслужване предлага Forrester?

Екипът за обслужване на клиенти на Forrester предлага помощ чрез следните комуникационни канали: кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване

 

 

Как да се свържа с Forrester?

Можете да се свържете с Forrester като им се обадите или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

Какъв е имейл адресът на Forrester?

 Forrester не предлагат обслужване по имейл. 

 

Поддържа ли Forrester чат?

Не, Forrester не поддържат чат.

 

Как да разговарям с някого от Forrester?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 617.613.5730.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо