Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Forrester. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Forrester. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Forrester и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Forrester като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Forrester Research създава доклади за технологични изследвания и предоставя консултантски услуги и технологични конференции.
Forrester Research създава доклади за технологични изследвания и предоставя консултантски услуги и технологични конференции.
Екипът за обслужване на клиенти на Forrester предлага помощ чрез следните комуникационни канали: кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване
Можете да се свържете с Forrester като им се обадите или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Forrester не предлагат обслужване по имейл.
Не, Forrester не поддържат чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 617.613.5730.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни