Намерете начини да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Duolingo чрез имейл или социални мрежи, както и полезна информация за често задавани въпроси.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Duolingo. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Duolingo. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Duolingo и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Duolingo като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Duolingo е безплатна платформа за изучаване на езици на базата на краудсорсинг и превод на чужди езици.
Duolingo е безплатна платформа за изучаване на езици на базата на краудсорсинг и превод на чужди езици.
Екипът за обслужване на клиенти на Dealer предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл чрез контактна форма, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Duolingo като им изпратите имейл чрез формата или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Duolingo не предлага обслужване чрез имейл. Можете да се свържете с тях като попълните контактната форма: https://support.duolingo.com/hc/cs/requests/new
Не, Duolingo не поддържа чат.
Duolingo не предлага обслужване на клиенти по телефона.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни