Контактна информация за екипа за клиентско обслужване на Daimler - производител на премиум автомобили и търговски превозни средства в световен мащаб. Включва имейл адрес и номер за централа. Не предлагат поддръжка чрез чат.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Mercedes-Benz Group. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Mercedes-Benz Group. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Mercedes-Benz Group и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Mercedes-Benz Group като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Daimler е един от най-големите производители на премиум автомобили и най-големият производител на търговски превозни средства в световен мащаб.
Daimler е един от най-големите производители на премиум автомобили и най-големият производител на търговски превозни средства в световен мащаб.
Екипът за обслужване на клиенти на Daimler предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл и социални мрежи.
Можете да се свържете с Daimler, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на dialog@daimler.com.
Не, Daimler не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49 711 17 0.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни