Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Mercedes-Benz Group. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Mercedes-Benz Group. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Mercedes-Benz Group и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Mercedes-Benz Group като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Daimler е един от най-големите производители на премиум автомобили и най-големият производител на търговски превозни средства в световен мащаб.
Daimler е един от най-големите производители на премиум автомобили и най-големият производител на търговски превозни средства в световен мащаб.
Екипът за обслужване на клиенти на Daimler предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл и социални мрежи.
Можете да се свържете с Daimler, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на dialog@daimler.com.
Не, Daimler не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49 711 17 0.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни