Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Daimler

Контакти на център за обслужване на клиенти на Daimler

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Daimler. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Daimler. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Daimler и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Daimler като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Daimler

Свържете се с клиентското обслужване на Daimler чрез имейл

Daimler Поддръжка на имейл

dialog@daimler.com

Чат с представител на Daimler

Daimler Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Daimler

Daimler Поддръжка на телефонна централа

+49 711 17 0

Научете повече за продуктите на Daimler

Daimler База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Daimler

Daimler Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Daimler Facebook Page

Daimler Facebook Page

facebook.com/DaimlerAG/

Daimler Twitter

Daimler Twitter

twitter.com/daimler

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Daimler

Общи условия на Daimler

N/A

Политика за поверителността на Daimler

Политика за поверителността на Daimler

N/A

Политика за сигурността на Daimler

Политика за сигурността на Daimler

N/A

Daimler ОРЗД

Daimler ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Daimler

Страница в Уикипедия за Daimler

N/A

Партньорска програма на Daimler

Партньорска програма на Daimler

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Daimler?

Daimler е един от най-големите производители на премиум автомобили и най-големият производител на търговски превозни средства в световен мащаб.

Какъв тип обслужване предлага Daimler?

Екипът за обслужване на клиенти на Daimler предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл и социални мрежи.

Как да се свържа с Daimler?

Можете да се свържете с Daimler, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.

 

Какъв е имейл адресът на Daimler?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на dialog@daimler.com.

Поддържа ли Daimler чат?

Не, Daimler не поддържа чат.

 

Как да разговарям с някого от Daimler?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49 711 17 0.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо