Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Checkfront

Контакти на център за обслужване на клиенти на Checkfront

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Checkfront. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Checkfront. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Checkfront и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Checkfront като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Checkfront

Свържете се с клиентското обслужване на Checkfront чрез имейл

Checkfront Поддръжка на имейл

support@checkfront.com

Чат с представител на Checkfront

Checkfront Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Checkfront

Checkfront Поддръжка на телефонна централа

+1 (250) 999-2209

Научете повече за продуктите на Checkfront

Checkfront База знания

https://support.checkfront.com/hc/en-us/

Участвайте във форумните дискусии на Checkfront

Checkfront Форум

https://www.checkfront.com/forum/

Контакти за поддръжка на социални медии

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Checkfront

Общи условия на Checkfront

N/A

Политика за поверителността на Checkfront

Политика за поверителността на Checkfront

N/A

Политика за сигурността на Checkfront

Политика за сигурността на Checkfront

N/A

Checkfront ОРЗД

Checkfront ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Checkfront

Страница в Уикипедия за Checkfront

N/A

Партньорска програма на Checkfront

Партньорска програма на Checkfront

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Checkfront?

Платформата за управление на резервации на Checkfront Ви помага да продавате опит, да управлявате ресурсите си и да развивате бизнеса си.

Какъв тип обслужване предлага Checkfront?

Екипът за обслужване на клиенти на Checkfront предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Checkfront?

Можете да се свържете с Checkfront, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

Какъв е имейл адресът на Checkfront?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на support@checkfront.com

Поддържа ли Checkfront чат?

Не, Checkfront не поддържат чат.

 

 

Как мога да разговарям с някого от Checkfront?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 (250) 999-2209.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо