Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на CARTO

Контакти на център за обслужване на клиенти на CARTO

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на CARTO. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на CARTO. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на CARTO и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на CARTO като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на CARTO

Свържете се с клиентското обслужване на CARTO чрез имейл

CARTO Поддръжка на имейл

support@carto.com

Чат с представител на CARTO

CARTO Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на CARTO

CARTO Поддръжка на телефонна централа

+1 917-463-3232

Научете повече за продуктите на CARTO

CARTO База знания

https://carto.com/developers/

Участвайте във форумните дискусии на CARTO

CARTO Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

CARTO Instagram

CARTO Instagram

N/A

CARTO Facebook Page

CARTO Facebook Page

facebook.com/CartoDB

CARTO Twitter

CARTO Twitter

twitter.com/CARTO

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на CARTO

Общи условия на CARTO

N/A

Политика за поверителността на CARTO

Политика за поверителността на CARTO

N/A

Политика за сигурността на CARTO

Политика за сигурността на CARTO

N/A

CARTO ОРЗД

CARTO ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за CARTO

Страница в Уикипедия за CARTO

N/A

Партньорска програма на CARTO

Партньорска програма на CARTO

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е CARTO?

CARTO е платформа за облачни изчисления за софтуер (SaaS), която предоставя GIS. уеб картографиране и инструменти за научни и пространствени данни.

Какъв тип обслужване предлага CARTO?

Екипът за обслужване на клиенти на CARTO предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.

 

 

Как да се свържа с CARTO?

Можете да се свържете с CARTO като им изпратите имейл, като се обадите на горещата им линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

 

Какъв е имейл адресът на CARTO?

Можете да се свържете с екипа им за обслужване на клиенти, като изпратите имейл на support@carto.com.

Поддържа ли CARTO чат?

Не, CARTO не поддържа чат.

 

 

Как да разговарям с някого от CARTO?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 917-463-3232.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо