Тук можете да намерите контакти за обслужване на клиенти за CARTO, известен доставчик на платформа за облачни изчисления и уеб картографиране на данни в България. Включени са подробни инструкции за обслужване на клиенти по имейл или по телефон.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на CARTO. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на CARTO. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на CARTO и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на CARTO като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CARTO е платформа за облачни изчисления за софтуер (SaaS), която предоставя GIS. уеб картографиране и инструменти за научни и пространствени данни.
CARTO е платформа за облачни изчисления за софтуер (SaaS), която предоставя GIS. уеб картографиране и инструменти за научни и пространствени данни.
Екипът за обслужване на клиенти на CARTO предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с CARTO като им изпратите имейл, като се обадите на горещата им линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с екипа им за обслужване на клиенти, като изпратите имейл на support@carto.com.
Не, CARTO не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 917-463-3232.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.