Начини за контакт с центъра за клиентско обслужване на Capterra - имейл, лайв чат, социални мрежи и самообслужване. Информация за ОРЗД и политиката за поверителност на Capterra.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Capterra. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Capterra. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Capterra и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Capterra като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Capterra помага на милиони хора да намерят най -добрия бизнес софтуер.
Capterra помага на милиони хора да намерят най -добрия бизнес софтуер.
Екипът за обслужване на клиенти на Capterra предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Dealer като им изпратите имейл, като се обадите на горещата им линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра им за обслужване като изпратите имейл на info@capterra.com.
Не, Capterra не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия (703) 584-1700.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни