Начини за контакт с центъра за клиентско обслужване на Capterra - имейл, лайв чат, социални мрежи и самообслужване. Информация за ОРЗД и политиката за поверителност на Capterra.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Capterra. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Capterra. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Capterra и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Capterra като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Capterra помага на милиони хора да намерят най -добрия бизнес софтуер.
Capterra помага на милиони хора да намерят най -добрия бизнес софтуер.
Екипът за обслужване на клиенти на Capterra предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Dealer като им изпратите имейл, като се обадите на горещата им линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра им за обслужване като изпратите имейл на info@capterra.com.
Не, Capterra не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия (703) 584-1700.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.