Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на CafePress

Контакти на център за обслужване на клиенти на CafePress

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на CafePress. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на CafePress. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на CafePress и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на CafePress като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на CafePress

Свържете се с клиентското обслужване на CafePress чрез имейл

CafePress Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на CafePress

CafePress Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на CafePress

CafePress Поддръжка на телефонна централа

(844) 988-0030

Научете повече за продуктите на CafePress

CafePress База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на CafePress

CafePress Форум

https://www.cafepress.com/m/login

Контакти за поддръжка на социални медии

CafePress Instagram

CafePress Instagram

instagram.com/cafepress/

CafePress Facebook Page

CafePress Facebook Page

facebook.com/cafepress/

CafePress Twitter

CafePress Twitter

twitter.com/cafepress

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на CafePress

Общи условия на CafePress

N/A

Политика за поверителността на CafePress

Политика за поверителността на CafePress

N/A

Политика за сигурността на CafePress

Политика за сигурността на CafePress

N/A

CafePress ОРЗД

CafePress ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за CafePress

Страница в Уикипедия за CafePress

N/A

Партньорска програма на CafePress

Партньорска програма на CafePress

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е CafePress?

CafePress е най-добрият онлайн магазин за подаръци в света. 

Какъв тип обслужване предлага CafePress?

Екипът за обслужване на клиенти на CafePress предлага помощ чрез следните комуникационни канали: чат, кол център, социални мрежи и форум.

 

 

 

Как да се свържа с CafePress?

Можете да се свържете с CafePress като започнете чат със сътрудник на живо на техния уебсайт, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате техния форум, ако предпочитате самообслужване.

Какъв е имейл адресът на CafePress?

 CafePress не предлага обслужване чрез имейл. 

Поддържа ли CafePress чат?

Да, CafePress поддържа лайв чат. Отидете най-долу на страницата: https://www.cafepress.com/ and find the chat button.

Как да разговарям с някого от CafePress?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия (844) 988-0030.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо