Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на CafePress. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на CafePress. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на CafePress и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на CafePress като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CafePress е най-добрият онлайн магазин за подаръци в света.
CafePress е най-добрият онлайн магазин за подаръци в света.
Екипът за обслужване на клиенти на CafePress предлага помощ чрез следните комуникационни канали: чат, кол център, социални мрежи и форум.
Можете да се свържете с CafePress като започнете чат със сътрудник на живо на техния уебсайт, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате техния форум, ако предпочитате самообслужване.
CafePress не предлага обслужване чрез имейл.
Да, CafePress поддържа лайв чат. Отидете най-долу на страницата: https://www.cafepress.com/ and find the chat button.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия (844) 988-0030.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни