Връзка с екипа за обслужване на клиенти на CafePress. Предлагани комуникационни канали: чат, кол център, социални мрежи и форум. Имейл обслужване не е налично.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на CafePress. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на CafePress. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на CafePress и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на CafePress като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
Бутон за лайв чат на уебсайт
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CafePress е най-добрият онлайн магазин за подаръци в света.
CafePress е най-добрият онлайн магазин за подаръци в света.
Екипът за обслужване на клиенти на CafePress предлага помощ чрез следните комуникационни канали: чат, кол център, социални мрежи и форум.
Можете да се свържете с CafePress като започнете чат със сътрудник на живо на техния уебсайт, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате техния форум, ако предпочитате самообслужване.
CafePress не предлага обслужване чрез имейл.
Да, CafePress поддържа лайв чат. Отидете най-долу на страницата: https://www.cafepress.com/ and find the chat button.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия (844) 988-0030.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.