Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на BIZZABO

Контакти на център за обслужване на клиенти на BIZZABO

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Bizzabo. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Bizzabo. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Bizzabo и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Bizzabo като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Bizzabo

Свържете се с клиентското обслужване на Bizzabo чрез имейл

Bizzabo Поддръжка на имейл

support@bizzabo.com

Чат с представител на Bizzabo

Bizzabo Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Bizzabo

Bizzabo Поддръжка на телефонна централа

+1 800-604-2499

Научете повече за продуктите на Bizzabo

Bizzabo База знания

https://www.bizzabo.com/event-resources

Участвайте във форумните дискусии на Bizzabo

Bizzabo Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Bizzabo Instagram

Bizzabo Instagram

instagram.com/bizzabo/

Bizzabo Facebook Page

Bizzabo Facebook Page

facebook.com/Bizzabo/

Bizzabo Twitter

Bizzabo Twitter

twitter.com/bizzabo

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Bizzabo

Общи условия на Bizzabo

N/A

Политика за поверителността на Bizzabo

Политика за поверителността на Bizzabo

N/A

Политика за сигурността на Bizzabo

Политика за сигурността на Bizzabo

N/A

Bizzabo ОРЗД

Bizzabo ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Bizzabo

Страница в Уикипедия за Bizzabo

N/A

Партньорска програма на Bizzabo

Партньорска програма на Bizzabo

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Bizzabo?

Софтуерът за събития „всичко в едно“ на Bizzabo дава възможност личните, виртуални и смесени събития да доставят уникални преживявания на посетителите чрез интелигентно и персонализирано участие.

Какъв тип обслужване предлага Bizzabo?

Екипът за обслужване на клиенти на Movember предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.

Как да се свържа с Bizzabo?

Можете да се свържете с Bizzabo, като им изпратите имейл, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Bizzabo?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на support@bizzabo.com

Поддържа ли Bizzabo чат?

Не, Bizzabo не поддържа чат.

 

Как мога да разговарям с някого от Bizzabo?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 800-604-2499

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо