Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Bepress

Контакти на център за обслужване на клиенти на Bepress

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на bepress. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на bepress. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на bepress и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на bepress като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на bepress

Свържете се с клиентското обслужване на bepress чрез имейл

bepress Поддръжка на имейл

support@bepress.com

Чат с представител на bepress

bepress Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на bepress

bepress Поддръжка на телефонна централа

(510) 665-1200 x2

Научете повече за продуктите на bepress

bepress База знания

https://bepress.com/consulting-support/

Участвайте във форумните дискусии на bepress

bepress Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

bepress Instagram

bepress Instagram

N/A

bepress Facebook Page

bepress Facebook Page

N/A

bepress Twitter

bepress Twitter

twitter.com/bepress_DC

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на bepress

Общи условия на bepress

N/A

Политика за поверителността на bepress

Политика за поверителността на bepress

N/A

Политика за сигурността на bepress

Политика за сигурността на bepress

N/A

bepress ОРЗД

bepress ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за bepress

Страница в Уикипедия за bepress

N/A

Партньорска програма на bepress

Партньорска програма на bepress

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е bepress?

Bepress е търговска, академична софтуерна фирма, собственост на RELX Group.

Какъв тип обслужване предлага bepress?

Екипът за обслужване на клиенти на Bepress предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с bepress?

Можете да се свържете с Bepress, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

Какъв е имейл адресът на bepress?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на email to support@bepress.com.

Поддържа ли bepress чат?

Не, bepress не поддържат лайв чат.

 

Как мога да разговарям с някого от bepress?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии:

https://bepress.com/contact-us/

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо