Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Baymard. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Baymard. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Baymard и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Baymard като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Изследването на Baymard се използва от повече от 3000 марки, агенции, изследователи и UX дизайнери
Изследването на Baymard се използва от повече от 3000 марки, агенции, изследователи и UX дизайнери
Екипът за обслужване на клиенти на HBO предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Baymard, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на info@baymard.com.
Не, Baymard не поддържат чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии:
+1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни