Свържете се с екипа за клиентско обслужване на Baymard чрез имейл, телефон или социални мрежи. Алтернативно, предлагат се статии за самообслужване.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Baymard. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Baymard. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Baymard и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Baymard като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://baymard.com/politika-za-lichnite-danni
N/A
N/A
N/A
N/A
Изследването на Baymard се използва от повече от 3000 марки, агенции, изследователи и UX дизайнери
Изследването на Baymard се използва от повече от 3000 марки, агенции, изследователи и UX дизайнери
Екипът за обслужване на клиенти на HBO предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Baymard, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на info@baymard.com.
Не, Baymard не поддържат чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии: +1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.