Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Bayer. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Bayer. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Bayer и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Bayer като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bayer е компания за наука за живота с повече от 150-годишна история и основни компетенции в областта на здравеопазването и селското стопанство.
Bayer е компания за наука за живота с повече от 150-годишна история и основни компетенции в областта на здравеопазването и селското стопанство.
Екипът за обслужване на клиенти на Bayer предлага помощ чрез следните комуникационни канали: обаждания и социални мрежи.
Можете да се свържете с Bayer като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Bayer не предлага обслужване чрез имейл. Можете да се свържете с тях като попълните контактната форма:
https://www.bayer.com/en/contact-us
Не, Bayer не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +49 214 30-1.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни