Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Bark

Контакти на център за обслужване на клиенти на Bark

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Bark. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Bark. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Bark и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Bark като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Bark

Свържете се с клиентското обслужване на Bark чрез имейл

Bark Поддръжка на имейл

team@bark.com

Чат с представител на Bark

Bark Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Bark

Bark Поддръжка на телефонна централа

020 3697 0237

Научете повече за продуктите на Bark

Bark База знания

https://help.bark.com/

Участвайте във форумните дискусии на Bark

Bark Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Bark Instagram

Bark Instagram

instagram.com/barkteamuk/

Bark Facebook Page

Bark Facebook Page

facebook.com/barkteam/

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Bark

Общи условия на Bark

N/A

Политика за поверителността на Bark

Политика за поверителността на Bark

N/A

Политика за сигурността на Bark

Политика за сигурността на Bark

N/A

Bark ОРЗД

Bark ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Bark

Страница в Уикипедия за Bark

N/A

Партньорска програма на Bark

Партньорска програма на Bark

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Bark?

Bark е най -големият и най -бързо развиващ се пазар на услуги в Обединеното кралство, свързващ потребителите и бизнеса с подходящия професионалист за техния проект.

Какъв тип обслужване предлага Bark?

Екипът за обслужване на клиенти на Bark предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Bark?

Можете да се свържете с Movember, като им изпратите имейл, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Bark?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на team@bark.com

Поддържа ли Bark чат?

Не, Bark не поддържа чат.

 

Как да разговарям с някого от Bark?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 020 3697 0237

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо