Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Bark. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Bark. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Bark и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Bark като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bark е най -големият и най -бързо развиващ се пазар на услуги в Обединеното кралство, свързващ потребителите и бизнеса с подходящия професионалист за техния проект.
Bark е най -големият и най -бързо развиващ се пазар на услуги в Обединеното кралство, свързващ потребителите и бизнеса с подходящия професионалист за техния проект.
Екипът за обслужване на клиенти на Bark предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Movember, като им изпратите имейл, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на team@bark.com
Не, Bark не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 020 3697 0237
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни