Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на App Store. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на App Store. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на App Store и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на App Store като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
App Store е най -доброто място за откриване и изтегляне на любими приложения, за Вашия iPhone, iPad и iPod touch.
App Store е най -доброто място за откриване и изтегляне на любими приложения, за Вашия iPhone, iPad и iPod touch.
Екипът за обслужване на клиенти на App Store предлага помощ чрез следните комуникационни канали: приложение Apple support, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с App Store, като им пишете или започнете чат с техен сътрудник през приложението Apple Support или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
App Store не предлагат обслужване по имейл. Можете да им пишете чрез приложението Apple Support.
Да, App Store поддържат чат. Можете да го откриете в приложението Apple Support.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии:
https://support.apple.com/en-us/HT201232
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни