Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на App Store

Контакти на център за обслужване на клиенти на App Store

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на App Store. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на App Store. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на App Store и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на App Store като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на App Store

Свържете се с клиентското обслужване на App Store чрез имейл

App Store Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на App Store

App Store Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на App Store

App Store Поддръжка на телефонна централа

https://support.apple.com/en-us/HT201232

Научете повече за продуктите на App Store

App Store База знания

https://support.apple.com/en-mide/apps

Контакти за поддръжка на социални медии

App Store Instagram

App Store Instagram

N/A

App Store Facebook Page

App Store Facebook Page

facebook.com/AppStore/

App Store Twitter

App Store Twitter

twitter.com/appstore

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на App Store

Общи условия на App Store

N/A

Политика за поверителността на App Store

Политика за поверителността на App Store

N/A

Политика за сигурността на App Store

Политика за сигурността на App Store

N/A

App Store ОРЗД

App Store ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за App Store

Страница в Уикипедия за App Store

N/A

Партньорска програма на App Store

Партньорска програма на App Store

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е App Store?

App Store е най -доброто място за откриване и изтегляне на любими приложения, за Вашия iPhone, iPad и iPod touch.

Какъв тип обслужване предлага App Store?

Екипът за обслужване на клиенти на App Store предлага помощ чрез следните комуникационни канали: приложение Apple support, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с App Store?

Можете да се свържете с App Store, като им пишете или започнете чат с техен сътрудник през приложението Apple Support или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

Какъв е имейл адресът на App Store?

App Store не предлагат обслужване по имейл. Можете да им пишете чрез приложението Apple Support. 

Поддържа ли App Store чат?

Да, App Store поддържат чат. Можете да го откриете в приложението Apple Support. 

 

Как мога да разговарям с някого от App Store?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии:

https://support.apple.com/en-us/HT201232

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо