Начини за контакт с центъра за обслужване на клиенти на App Store, включително по имейл, през социалните мрежи и самообслужване на базата от статии.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на App Store. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на App Store. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на App Store и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на App Store като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
https://support.apple.com/en-us/HT201232
https://support.apple.com/en-mide/apps
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
App Store е най -доброто място за откриване и изтегляне на любими приложения, за Вашия iPhone, iPad и iPod touch.
App Store е най -доброто място за откриване и изтегляне на любими приложения, за Вашия iPhone, iPad и iPod touch.
Екипът за обслужване на клиенти на App Store предлага помощ чрез следните комуникационни канали: приложение Apple support, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с App Store, като им пишете или започнете чат с техен сътрудник през приложението Apple Support или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
App Store не предлагат обслужване по имейл. Можете да им пишете чрез приложението Apple Support.
Да, App Store поддържат чат. Можете да го откриете в приложението Apple Support.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии: https://support.apple.com/en-us/HT201232
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.