Тук можете да намерите контакти на Amazon за обслужване на клиенти, включително имейл, чат, телефонен център и социални медии. Научете повече за услугите, които предлагат и как да се свържете с тях.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Amazon. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Amazon. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Amazon и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Amazon като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
Сътрудниците на Amazon обикновено отговарят на имейли в рамките на 2 дни .
Сътрудниците на Amazon обикновено отговарят във чата в рамките на 15 минути .
Сътрудниците на Amazon обикновено вдигат обаждания в рамките на 15 минути .
N/A
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=508088&ref_=footer_cou
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=468496&ref_=footer_privacy
N/A
N/A
N/A
N/A
Amazon е американска мултинационална технологична компания, която се фокусира върху електронната търговия, облачните изчисления, цифровия стрийминг и изкуствения интелект.
Amazon е американска мултинационална технологична компания, която се фокусира върху електронната търговия, облачните изчисления, цифровия стрийминг и изкуствения интелект.
Екипът за обслужване на клиенти на Amazon предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Amazon като им изпратите имейл, като започнете чат с техен сътрудник в реално време на уебсайта, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на : primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.
Да, Amazon поддържа чат. Посетете сайта: https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии: https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us#b
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.