Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Aftership. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Aftership. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Aftership и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Aftership като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
AfterShip предоставя автоматизирани корпоративни SaaS решения, оптимизатор за покупки на едно гише за корпоративни търговци, търговци на дребно и онлайн пазари.
AfterShip предоставя автоматизирани корпоративни SaaS решения, оптимизатор за покупки на едно гише за корпоративни търговци, търговци на дребно и онлайн пазари.
Екипът за обслужване на клиенти на AfterShip предлага помощ чрез следните комуникационни канали: социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с AfterShip, като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да осъществите контакт с AfterShip като попълните контактната им форма: https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new
Не, AfterShip не поддържа чат на живо.
AfterShip не предлага обслужване по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни