Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на AfterShip

Контакти на център за обслужване на клиенти на AfterShip

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Aftership. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Aftership. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Aftership и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Aftership като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Aftership

Свържете се с клиентското обслужване на Aftership чрез имейл

Aftership Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Aftership

Aftership Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Aftership

Aftership Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Aftership

Aftership База знания

https://help.aftership.com/hc/en-us

Участвайте във форумните дискусии на Aftership

Aftership Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Aftership Instagram

Aftership Instagram

instagram.com/aftership/

Aftership Facebook Page

Aftership Facebook Page

facebook.com/aftership/

Aftership Twitter

Aftership Twitter

twitter.com/aftership

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Aftership

Общи условия на Aftership

N/A

Политика за поверителността на Aftership

Политика за поверителността на Aftership

N/A

Политика за сигурността на Aftership

Политика за сигурността на Aftership

N/A

Aftership ОРЗД

Aftership ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Aftership

Страница в Уикипедия за Aftership

N/A

Партньорска програма на Aftership

Партньорска програма на Aftership

N/A

Често задавани въпроси

Какво е AfterShip?

AfterShip предоставя автоматизирани корпоративни SaaS решения, оптимизатор за покупки на едно гише за корпоративни търговци, търговци на дребно и онлайн пазари. 

Какъв тип обслужване предлага AfterShip?

Екипът за обслужване на клиенти на AfterShip предлага помощ чрез следните комуникационни канали: социални мрежи и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с AfterShip?

Можете да се свържете с AfterShip, като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на AfterShip?

Можете да осъществите контакт с AfterShip като попълните контактната им форма: https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new

Поддържа ли AfterShip чат?

Не, AfterShip не поддържа чат на живо.

 

Как мога да разговарям с някого от AfterShip?

AfterShip не предлага обслужване по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо