Начини за контакт с Afternic за въпроси от клиенти, включително червени линии, социални мрежи и ресурси за самообслужване
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Afternic. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Afternic. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Afternic и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Afternic като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Afternic е водещият световен пазар на домейни, в който са изброени повече от пет милиона премиум имена на домейни, налични за продажба и получаващи повече от 75 милиона домейна.
Afternic е водещият световен пазар на домейни, в който са изброени повече от пет милиона премиум имена на домейни, налични за продажба и получаващи повече от 75 милиона домейна.
Екипът за обслужване на клиенти на Afternic предлага помощ чрез следните комуникационни канали: кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Afternic като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с Afternic като попълните контактната форма: https://www.afternic.com/contact-afternic
Не, Afternic не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 781-839-7990
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.