Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Adyen. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Adyen. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Adyen и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Adyen като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Adyen е платформата за плащания, предоставяща модерна инфраструктура от край до край, свързваща се директно с Visa, Mastercard и глобално предпочитаните от потребителите методи на плащане.
Adyen е платформата за плащания, предоставяща модерна инфраструктура от край до край, свързваща се директно с Visa, Mastercard и глобално предпочитаните от потребителите методи на плащане.
Екипът за обслужване на клиенти на Adyen предлага помощ чрез следните комуникационни канали: кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Adyen като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с Adyen като попълните контактната им форма: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new
Не, Adyen не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия:
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни