Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Adyen

Контакти на център за обслужване на клиенти на Adyen

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Adyen. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Adyen. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Adyen и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Adyen като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Adyen

Свържете се с клиентското обслужване на Adyen чрез имейл

Adyen Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Adyen

Adyen Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Adyen

Adyen Поддръжка на телефонна централа

+1 (415) 367 1502

Научете повече за продуктите на Adyen

Adyen База знания

https://docs.adyen.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Adyen Instagram

Adyen Instagram

N/A

Adyen Facebook Page

Adyen Facebook Page

facebook.com/AdyenPayments/

Adyen Twitter

Adyen Twitter

twitter.com/Adyen

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Adyen

Общи условия на Adyen

N/A

Политика за поверителността на Adyen

Политика за поверителността на Adyen

N/A

Политика за сигурността на Adyen

Политика за сигурността на Adyen

N/A

Adyen ОРЗД

Adyen ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Adyen

Страница в Уикипедия за Adyen

N/A

Партньорска програма на Adyen

Партньорска програма на Adyen

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Adyen?

Adyen е платформата за плащания, предоставяща модерна инфраструктура от край до край, свързваща се директно с Visa, Mastercard и глобално предпочитаните от потребителите методи на плащане.

Какъв тип обслужване предлага Adyen?

Екипът за обслужване на клиенти на Adyen предлага помощ чрез следните комуникационни канали: кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Adyen?

Можете да се свържете с Adyen като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Adyen?

Можете да се свържете с Adyen като попълните контактната им форма: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new

Поддържа ли Adyen чат?

Не, Adyen не поддържа чат.

 

Как мога да разговарям с някого от Adyen?

Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия:

https://www.adyen.com/contact

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо